вівторок, 19 грудня 2017 р.

НСТУ презентувала стратегію комерційного розвитку компанії

 Департамент із комерційної діяльності ПАТ "НСТУ" на чолі з Костянтином Спілкою презентував нову стратегію комерційного розвитку Суспільного.
 Відповідно до стратегії, позиціонування НСТУ на ринку суттєво зміниться. Компанія стане мультипрофільною, і не лише продаватиме рекламу та спонсорство, а й виготовлятиме рекламний продукт і надаватиме щонайширший спектр рекламних послуг. Передбачено нові комерційні послуги, як-от організація подій, надання техніки в оренду, виготовлення аудіо- та відеоспотів, BTL-послуги тощо.
 У 2018 році департамент має на меті збільшити комерційні надходження в середньому на 25% порівняно з минулим роком.
 Спілка зазначає, що Суспільне пропонує своїм клієнтам унікальну можливість розмістити рекламу на 59 регіональних теле- і радіоканалах, а це найбільше ефірне покриття на території України. Компанія може запропонувати ще й унікальну рекламну стратегію з урахуванням регіональних особливостей цільової аудиторії. А вже наступного року для клієнтів передбачено зручну систему співпраці за принципом "єдиного вікна" та прозору й гнучку політику ціноутворення на пропоновані послуги.
 Водночас Суспільне гарантує дотримання морально-етичних засад у рекламі.
 "Суспільне за своїми функціями, завданням і місією дуже відповідально ставиться до змісту. Ми є джерелом контенту, достовірність якого не повинна викликати сумнівів у нашої цільової аудиторії. Як відомо, НСТУ навіть відмовилося від політичної реклами в позавиборчий період. Це, ймовірно, безпрецедентий випадок для нашого медіаринку, оскільки українське законодавство не забороняє таку рекламу, але на Суспільному не може бути реклами, сумнівної за змістом, не може бути маніпулятивних повідомлень чи політичних агітацій поза виборами", – пояснює директор комерційного департаменту.
 "Незважаючи на те, що ми – мовник, який має ексклюзивні права на трансляцію низки важливих світових спортивних подій, як-от чемпіонат світу з біатлону, Олімпійські ігри тощо, у нас також є сувора заборона реклами бетінгових компаній, які заохочують робити ставки. Ми розуміємо, що за цим стоять соціально небезпечні явища, тому такої реклами також не може бути на Суспільному", – додає Костянтин Спілка.
 За його словами, комерційна служба розглядає рекламу як частину контенту і ставиться до неї дуже уважно.
 Костянтин Спілка переконує, що Суспільне працюватиме за принципом "зеленої реклами": "Тут більше немає місця для рекламного продукту із соціально небезпечним змістом і реклами, де використовують неетичні техніки".
 У стратегії комерційної діяльності НСТУ на 2018 рік пріоритетним напрямом є розвиток регіональних продажів. Підхід до створення мережі буде диференційований – у деяких регіонах комерційна служба НСТУ матиме уповноваженого представника, котрий працюватиме з компанією за угодою, а не в штаті, в той же час у деяких регіонах цю функцію виконуватиме агентство. До речі, на часі тривають перемовини з регіональними агентствами. Комерційний представник на рівні з агентством займатиметься продажем рекламного часу: шукатиме клієнтів, проводитиме з ними переговори, укладатиме договори й супроводжуватиме угоди, підтримуватиме зв’язок із напрацьованою клієнтською базою.
 Як зазначає Костянтин Спілка, Суспільне має кілька потужних зон розвитку. По-перше, НСТУ – це мовник із найбільшим покриттям з-поміж усіх українських мовників. По-друге, для клієнтів є унікальна можливість проведення локальних рекламних кампаній у декількох або навіть в одному регіоні. По-третє, це розвиток виробництва аудіо- й відеоконтенту, організація і супровід подій та супутні послуги. Суспільне пропонує унікальну для рекламного ринку пропозицію комбінованого розміщення реклами на телебаченні та радіо, а також промопідтримку на різних типах мовних платформ.
 Окрім прямого продажу реклами і спонсорства, як джерело додаткового доходу комерційний департамент розглядає ексклюзивний доступ до спортивних і музичних програм, який дає НСТУ членство в Європейській мовній спілці.
 "Ми хочемо зробити Суспільне саме таким каналом, який транслюватиме цікавий, актуальний та достовірний контент. Тому боремося за нову для нас аудиторію, найменш консервативний її сегмент. Найпотужніший виклик – розвиток найбільшого мовника країни в умовах недофінансування з боку держави. Тому департамент із комерційної діяльності, я впевнений, не нудьгуватиме наступного року. Маємо суттєво збільшити комерційні надходження", – каже Костянтин Спілка.
 Нагадаємо, Суспільне запрошує до співпраці регіональні рекламні агентства. Пропозиції про співпрацю можна подати до 20 грудня 2017 року.