пʼятниця, 30 червня 2017 р.

Прорвало труби

   На гарячу лінію новин 51-го звернулися ображені мешканці житлового будинку №21, що по вулиці Новосельній. Дніпряни  скаржаться: негараздів у будинку чимало, та їхнім рішенням ніхто не займається. Ось і цього разу.
Розповідають, 29 червня вранці вода знову заповнила підвальне приміщення. За кілька годин мешканцям вдалося визвати аварійників, що просто перекрили кран. Та ані відкачати воду, що натекла за цей час, ані відремонтувати труби, як кажуть самі люди, комунальні служби навіть не намагаються.
   Ці кадри зняли місцеві мешканці. Тут видно, підвальне приміщення геть затоплене. Пані Людмила ділиться, вона перша побачила аварію. Це було ще о шостій ранку.  Жінка каже, одразу зателефонувала до аварійної служби.
   Коли приїхали журналісти, води у технічному приміщенні вже не було. Про ранковий потоп тут нагадують лише мокрі стіни. Та мешканці діляться, це заслуга не аварійників. Від води позбавлялися власними силами. Аварійники, ж кажуть, тільки перекрили крани.
   Із питаннями, чому саме так сталося ми звертаємося до аварійної служби. 
   Натомість місцеві зняли відео, де можна побачити зовсім інше. Говорять, фільмували саме у той момент, коли до будинку під’їхали працівники аварійної служби.
   І таке вже не вперше, говорять місцеві. Люди бідкаються, на їхні проблеми не реагує ніхто. Мешканці демонструють купу паперів зі скаргами до обслуговуючої компанії. Та, кажуть, від них жодного результату. Тим часом, ділиться пан Валентин, будинок потрохи руйнується.
   Хто ж відповідальний за ремонт водостічної системи? Та чому й досі комунальники не позбавилися проблеми? З цим  запитаннями їдемо до обслуговуючого підприємства, а саме до житлового господарства Центрального, колишнього Кіровського району.  Та, як запевняють працівники установи, на такі питання може відповісти лише керівництво.
   У міській раді Дніпра запевнили, всі відповіді на питання ми зможемо отримати у понеділок, третього липня. Тож, стежимо за ситуацією.