вівторок, 5 липня 2016 р.

Перший пішов

   Дніпровська міськрада розпочала боротьбу проти незаконно встановлених білбордів. Перший рекламний носій вже демонтували. Та обіцяють на цьому не зупинитися.
Під удар можуть підпасти сотні білбордів на вулицях Дніпра, які не відповідають правилам розміщення та заважають водіям або перехожим.
   Навести лад із зовнішньо рекламою у виконкомі Дніпровської міськради вирішили ще 23го червня.  Проект базувався на вже існуючих правилах та законах України ,зокрема законах «про Рекламу», та «Автомобільні дороги», а також на постанові Кабміну «про затвердження Типових правил розміщення зовнішньої реклами». Власникам встановлених білбордів дали 10 днів на виправлення помилок, або самостійний демонтаж носіїв. А ось 5го липня кампанія проти білбордів вийшла на новий рівень – представники міськради демонтували перший об’єкт у Чечелівському районі.
   Зі слів Олександра Козіка, на ринку зовнішньої реклами Дніпра – панує безлад.  І містяни неодноразово зверталися до управління та скаржилися на білборди, які заважають вільно пересуватися, закривають світлофори і псують зовнішній вигляд  вулиць. Тож, нині в міськраді вирішили провести аудит та виявити всі незаконні носії, які суперечать правилам розміщення.  Так, відстань між білбордом та проїжджою частиною має складати не менше 10 метрів. І не менше 50 метрів повинна бути відстань між білбордом та перехрестям, або пішохідним переходом. Окрім цього,  рекламні носії не повинні розташовуватися на розділювальних смугах та в одному перерізі з дорожніми знаками і світлофорами.
   Ми в свою чергу вирішили знайти законні об’єкти. Замість Чечелівського району – приїхали в центр міста, на Січеславську Набережну. Тут, на одному перехресті одразу – 5 білбордів.
Не виконується і положення щодо вертикальної дорожньої розмітки зі світлоповертаючих матеріалів. Вона згідно з правилами розміщення, має вкривати опору на 2 метри вгору від поверхні землі.  А сам фундамент повинен бути декоративно оформленим. Проте слід зазначити, що нині у власників білбордів ще є час, аби привести рекламні носії до ладу. Адже демонтувати об’єкти в міськраді планують після проведення аудиту.  На перший етап аналізу, зі слів Олександра Козіка, може піти близько 3 місяців.