четвер, 30 червня 2016 р.

Дорожній контроль

    На Дніпропетровщині продовжують роботу спеціальні вагові комплекси. Щодня вони фіксують масу вантажного транспорту, який проїздить дорогами області.
Все для того аби попередити руйнування асфальтного покриття.  Як працює подібний пункт на маршруті Київ – Луганськ – Ізварине?

    Зважені а отже безпечні. Для того аби попередити руйнування асфальтного покриття в області працюють два вагові комплекси. Процедура визначення маси вантажівок досить проста та займає всього декілька хвилин. Вагу фіксують спеціальні металеві пластини та після цього показники передають на монітор.

    Щодня через пункт проходить щонайменше 15 вантажних автомобілів та працівники говорять, порушення має кожен десятий. У разі перевищення вагового ліміту, далекобійник має сплатити за користування трасою. Таке порушення коштуватиме горе-водію від п’ятдесяти  до десятків тисяч євро. Працівники контрольного пункту кажуть, дороги хоч й українські та суми вже європейські.

    Такі контрольні пункти працюють на Дніпропетровщині з травня. За два місяці роботи перевірили близько тисячі вантажівок. Пройшов процедуру й транспорт пана Романа. На ньому чоловік об’їхав усю Європу. Каже, жодного разу не мав порушень. Ділиться, закордоном подібна практика вже стала звичною справою. Радіє, що і в Україні перейняли цей досвід, адже наші дороги залишають бажати кращого.

    Працівники комплексу кажуть, таких добросовісних водіїв, як пан Роман в наш час не так й багато. Тому нагадують - загальна вага транспорту разом з вантажем не має перевищувати сорок тон. У іншому випадку  впродовж тридцяти днів водій має сплатити визначену суму.