пʼятниця, 8 квітня 2016 р.

На колії в небезпеці.

   Профспілка Дніпропетровського електротранспорту б’є на сполох. Активісти звітують про застаріле обладнання, 16-ти годинний робочий день та нелюдські умови праці.
    Програму розвитку міського електротранспорту  Дніпропетровська затвердили ще в 2007му році. Реалізувати її передбачали до 2015го . За цей час зокрема повинні були оновити рухомий склад та закупити нові трамваї. Та не сталося, як гадалося. Трамваї – придбали. Не аби які – а чеські. Щоправда новими їх назвати складно - стверджують працівники профспілки.
   Опісля 2013 го, говорять, рухомий склад не оновлювали взагалі. Активісти профспілки трамвайного депо №3 б’ють на сполох. Кажуть, використовувати настільки застарілі вагони - небезпечно для життя, як машиністів і кондукторів, так і самих пасажирів. Стверджують -
зношене обладнання вже дається в знаки. Гальма все частіше відмовляють і машиністи втрачають керування над багатотонними трамваями. В жахливому стані також колії та стрілки.
   І незважаючи на всі ознаки застарілого обладнання, в аваріях, зі слів Світлани Грецингер,
зазвичай звинувачують водія трамваю. В той час в профспілці говорять, робітники депо, машиністи та кондуктори працюють на виснаження. Через нестачу кадрового складу робочий день подекуди  перетворюється на цілі робочі тижні. Так ,водії працюють аж по 12 годин. Протягом 10 днів. Не краща ситуація і з кондукторами.
   Представники профспілки кажуть, неодноразово зверталися до міськради, зокрема і стосовно нестачі кадрів. Та почуті не були. Не обіцяють там і оновлення електротранспорту. Відомо лише, що 2016му році з міського бюджету на трамваї та тролейбуси виділили 162 млн гривень. А ось, куди конкрутно направлять ці кошти – покаже час.