вівторок, 1 березня 2016 р.

Велика гра.

   Лише декілька тижнів тому в міськраді заявили про можливу консервацію метрополітену. Чим не аби як сколихнули громадськість. Тепер же  кажуть, передумали, і анонсують появу нових станцій метро.
   Дніпропетровський сабвей  – найкоротший в Україні. Всього лише одна гілка та шість станцій. Розбудувати підземку місцеві самоурядовці забажали ще у далекому 2009му. Оновленим метрополітеном планували дивувати гостей під час Євро 2012. Та не сталося, як гадалося. Дніпропетровськ залишився і без Євро, і без нового сабвею. З того часу питання розбудови метро підіймали безліч разів. Не виключенням стала і команда теперішнього голови міста. Та лише анонсувавши появу нових станцій, в Міськраді одразу передумали будувати підземку. Бо дорого.
   Тоді Дмитро Погрєбов навіть заявив, що метро доцільніше взагалі законсервувати. Адже утримання гілки коштує місту 70 млн грн на рік. В той час, як консервація вартує від 10 до 100 млн. Доля підземки одразу стала гарячою темою для обговорень. Думки самих дніпропетровців розділилися. Одні зауважили, що метрополітен необхідний, адже зменшує затори.
   Інші висловили думку, що часи для розбудови обрані не найкращі.
   Треті, взагалі в появу нових станцій не вірять.
   І тільки-но встигла розгорітися дискусія стосовно доцільності місцевого сабвею, як Дмитро Погрєбов виступив із новою заявою. Мовляв розбудову підземки все ж таки продовжать. А розмови про затоплення та консервування  - лише вдалий хід у великому менеджменті. І таким чином, вдалося вирішити проблему між  банком та компанію, яка повинна була будувати метро. Бо, як розповів Дмитро Погрєбов, спочатку банки запросили у компанії додаткову гарантію у розмірі 40 мільйонів. А та, в свою чергу, платити відмовилась.
   Тож, як розповідають в Міськраді, будівництво розпочнуть вже найближчим часом. А ось чекати на появу трьох нових станцій підземки містянам доведеться ще чотири роки.