середа, 10 лютого 2016 р.

Добудувати, чи засипати?

Добудувати, залиши як є, чи засипати. Це  можливі перспективи Дніпропетровського метрополітену. Нині доля підземки знову стала гарячою темою для обговорень.  Після тез, що найкоротший в україні сабвей добудують, залунали інші - мовляв це не вигідно.

Дніпропетровське метро - найкоротше в україні. Це визначення  міцно закріпилося за нашим  метрополітеном.  Вже 20 років як містяни користуються цим видом громадського транспорту, що з’єднує спальний масив Парус - 2 із  залізничним вокзалом.  Усього 6 станцій  і не найбільш популярний маршрут.  Але за два десятки років метрополітенівці перевезли  майже 322 млн пасажирів. Ціна прозду  півтори гривні. Але метрополітен - збитковий.
Добудувати ще 3 станції метро ( згідно  плану) коштуватиме міському бюджету  700 мільйонів гривень. Та витрачати таку суму на підземку в міськраді вважають  недоцільним. Тому навіть міркують над тим, щоби законсервувати підземку. Бюджету це обійдеться від 10 до 100 мільйонів гривень.
Поки в Міськраді вирішують, чи давати підземці нове життя, співробітники метрополітену працюють та зберігають двадцятирічну історію багатостраждальної підземки у музеї. В те, що метро можуть назавжди законсервувати вірити не хочуть. Та сподіваються, що влада міста все ж таки стане будувати, а не руйнувати.
Що робити з підземкою в Дніпропетровську планують вирішити шляхом громадських обговорень – каже Дмитро Погрєбов. Щоправда, коли саме дискутуватимуть – невідомо.  Тим часом в міськраді продовжують шукати прибуткові статті для наповнення бюджету. Кажуть, працюють над кожною цифрою. Проте, коли саме головний кошторис ухвалять і досі невідомо, адже дату майбутньої сесії – міський голова ще не встановив. А проект бюджету обіцяють оприлюднити вже найближчим часом.