четвер, 18 лютого 2016 р.

Спільне бачення змінює світ.

   В Дніпропетровську стартує перший незалежний фестиваль соціальної реклами. Плакати та відео-ролики учасники проекту надсилали протягом січня. Поділитися своїм баченням міг кожен охочий.
   В той час, як українські вулиці рясніють комерційною рекламою, для соціально важливих тем зовсім не лишається місця ні на білбордах, ні у думках людей. Кажуть координатори проекту сошиал вижион. Тож, щоб привернути увагу містян до нагальних проблем суспільства, активісти вирішили організувати справжній фестиваль соціальної реклами.
   В проекті взяли участь 25 митців. Роботи надсилали зі всієї України. Організатори кажуть, теми різноманітні та актуальні. Найбільшу увагу автори приділили проблемі забруднення навколишнього середовища та здоровому способу життя. Міркували і про майбутнє України в цілому та євроінтеграцію. А також нагадали про проблему гендерної нерівності в суспільстві.
   Після фестивалю роботи планують розповсюдити. Зокрема відео-ролики транслюватимуть на планшетах біля кас супермаркетів. А ось постери розмістять на білбордах та сіті-лайтах. Організатори кажуть, в першу чергу сподіваються привернути увагу молоді до актуальних проблем суспільства.
   19го лютого всі охочі переглянуть відео та постери учасників проекту безпосередньо на фестивалі. Його проведуть у студентському просторі Нумо.
   Під час зустрічі спеціальне журі обере рекламу-переможця. Відвідувачі також зможуть долучитися до голосування та обрати найбільш цікаву, на їхній погляд, роботу.