понеділок, 22 лютого 2016 р.

Добудувати, не можна затопити.

   Добудувати, не можна затопити. Дніпропетровські вчені знають, де поставити розділові знаки в цьому реченні. Вони зазначають, наслідки ліквідації метрополітену можуть коштувати місту дорожче, ніж його добудова.
   Єдиний випадок затоплення метро в історії був у воєнному Берліні сорок п’ятого – говорять фахівці.  І повторювати цей досвід на Дніпропетровщині не радять. Адже це в першу чергу може бути небезпечно. І затопити метро частково теж не вийде.
   Щоб прорахувати ризики від затоплення точніше – потрібно знати, як саме проходитиме процедура – говорять фахівці. Поки ж можуть лише теоретично передбачити можливі сценарії. У оптимістичному – відчутних проблем для містян не буде.  Але  є ризик, що трагедія, яка сталася  на житловому масиві Тополя у дев’яносто сьомому році, повториться.  Якщо ж метро засипати – говорять спеціалісти, то про нього можна просто забути.
   Науковці зазначають, зараз багато коштів йде, аби відкачувати воду з недобудованих станцій майбутнього метро. Якщо ж довести справу до кінця – вона вже не буде загрозою. А ще, підкреслюють, не можна забувати, що в екстрених ситуаціях метрополітен може слугувати бомбосховищем.