четвер, 26 листопада 2015 р.

Добудувати дніпропетровське метро не можуть вже 20 років

     Замість запланованих дев’яти станцій функціонують лише шість. Та все це на одній гілці метрополітену. Для міста-мільйонника цього замало, кажуть городяни.
Будівництво підземки  все ж планують відновити вже цього року.
     Сорок шість метрів під землею. У недобудованій частині метрополітену провели виїзну нараду. Обговорили питання майбутнього фінансування та безпосередньо будівництва. Спеціалісти говорять:  метро місту-мільйоннику вкрай необхідне, адже завдяки додатковим станціям вдасться розвантажити переповнені маршрутками автомагістралі Дніпропетровська.
     Метро - це економія часу та коштів. П’ятнадцятого листопада стартував новий тендер на будівництво дніпропетровського метрополітену. Наразі триває заключний етап конкурсу. Генерального підрядника назвуть вже у грудні цього року. Та вже сьогодні більше двохсот людей готові до роботи. 
     Добудувати три довгоочікувані станції планують за п’ять  років. Робітники говорять: для цього є вся необхідна техніка. Роботи призупинили лише через брак коштів. Зараз всі сили витрачають лише на відкачування підземних вод та обслуговування самого метрополітену.
     Дніпропетровська підземка   розпочала свою роботу наприкінці  грудня  1995-го. Такий собі подарунок Дніпропетровську до Нового року. І вже 20 років  чекаємо на завершення будівництва.  Городяни сподіваються, що їхнє пересування містом  все ж таки стане  зручнішим. Скільки часу можна зекономити завдяки підземним перевезенням. Ніяких тобі пробок та довгого очікування на зупинках. Аби метро не завдавало місту таких величезних збитків, його потрібно добудувати. За двадцять років на утримання підземки Дніпропетровськ  витратив близько чотирьохсот мільйонів гривень.
     Наразі роботу тут призупинено. Розпочати ремонт ще трьох гілок дніпропетровського метро планують на початку 2016 – го.