пʼятниця, 21 серпня 2015 р.

Світло в кінці тунелю. ( відео )

Цього річ за результатами конкурсу міністерства інфраструктури України у Дніпропетровському тепловозоремонтному заводі змінили керівництво. Роботу нового директора перевірив перший заступник міністра інфраструктури.
Останні 10 років цей завод не отримував жодних інвестицій та працював на межі можливостей. Таким чином, за словами першого заступника міністра інфраструктури наразі він знаходиться у плачевному стані.
Цього року взяти ситуацію під контроль та частково налагодити роботу все ж вдалось. 23 – го травня за результатами конкурсу Міністерства інфраструктури тут назначили нового директора. За півтора місяці роботи керівництва - зроблено чимало.
Під час оглядової екскурсії заступника міністра ознайомили з технологією виробництвата процесом виготовлення тепловозів. Поспілкувався Володимир Юрієвич і з робітниками цехів. В першу чергу його цікавили умови роботи та заробітна платня. Раніше підприємство мало чималі борги по її виплаті.
На сьогоднішній день дніпропетровський тепловозоремонтний завод на 70 відсотків залежить від Укрзалізниці. Тож, за словами першого заступника міністра інфраструктури, в першу чергу він має знайти альтернативні джерела збуту продукції. Наразі ведуться переговори одразу з декількома потенційним замовниками.